• 26-11-2015, 19:54:30
    #10
    Sözleşme olmadan iş yapılmayacaktır, r10 da fazla kişiler ile çalışmadığım doğrudur. Asıl mesleğim yazılım e ticaret ile yaklaşık 4 yıldır ilgileniyor ve yapıyorum.
  • 12-12-2015, 00:24:30
    #11
    merhaba,

    detaylı pm alabilir miyim?
  • 12-12-2015, 02:00:25
    #12
    Detayları pm alabilirmiyim ?
  • 12-12-2015, 11:41:11
    #13
    Pmler gönderildi.
  • 12-12-2015, 11:44:20
    #14
    Detay olarak şu bilgileri iletirseniz memnun olurum.

    Web sitesi adı
    Ürünlerin kar oranı
    Ortalama Aylik Ciro
    Yatırımın nerede harcanacağı
    Ne kadarlık bir yatırım gerektiği
    Ortakdan maddiyat dışındaki beklentileriniz
    Yakın gelecekteki iş planınız

    Teşekkürler