• 13-03-2015, 13:30:36
    #10
    mavisafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tedarikçilerin fiyatları üzerine siz de koyacak mısınız? Ürün fiyatları ve kar oranları hakkında ve sistemin ne zaman faaliyete geçeceği konusunda detaylı bilgi alabilir miyim?
    merhaba
    bilgiyi burdan vereyim tüm arkadaşlarımız soru işaretlerini gidersin.
    sistem haftaya faaliyete geçecek şimdi listeye girenlere deneme amaçlı vereceğim xmlleri.
    kar koyacağız tabiki lakin %10 civarlarında çok ufak miktarlar. koyduğumuz orana rağmen piyasanın en iyi fiyatından alacaksınız ürünleri.
    xml ücretide almıyorum dediğim gibi.
    oranlara gelince onları kendiniz belirliyorsunuz diğer rakiplerinize kıyaslayarak.
  • 13-03-2015, 14:54:33
    #11
    ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba
    bilgiyi burdan vereyim tüm arkadaşlarımız soru işaretlerini gidersin.
    sistem haftaya faaliyete geçecek şimdi listeye girenlere deneme amaçlı vereceğim xmlleri.
    kar koyacağız tabiki lakin %10 civarlarında çok ufak miktarlar. koyduğumuz orana rağmen piyasanın en iyi fiyatından alacaksınız ürünleri.
    xml ücretide almıyorum dediğim gibi.
    oranlara gelince onları kendiniz belirliyorsunuz diğer rakiplerinize kıyaslayarak.
    Karlılık oranları ürün gruplarına göre ve her gruptaki ürünlere göre farklılık gösteriyor. %50, %100 gibi kar bırakan ürünler için sizin koyduğunuz %10'luk oran sırıtmayacaktır ama bir çok ürünün kar marjı %20-%40 arasında oynuyor. Dolayısıyla %10 oranı bana pek de "ufak miktar" gelmedi doğrusu. Tedarikçi + %10 + %30 fiyatla sunulan bir ürünün rekabet konusunda sınıfta kalabileceğini yüksek derecede muhtemel görüyorum. Sistemi tam olarak görmeden kesin bir şey söylemek tabi ki erken.

    Fakat bunun yerine;
    Tüm tedarikçilerin XML'lerini bir araya toplama ve bunu bayilerin kullanımına sunma hizmetinin ücreti olarak yıllık bir hizmet bedeli alsanız bu şahsen bana daha cazip gelirdi.
  • 13-03-2015, 15:29:01
    #12
    mavisafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karlılık oranları ürün gruplarına göre ve her gruptaki ürünlere göre farklılık gösteriyor. %50, %100 gibi kar bırakan ürünler için sizin koyduğunuz %10'luk oran sırıtmayacaktır ama bir çok ürünün kar marjı %20-%40 arasında oynuyor. Dolayısıyla %10 oranı bana pek de "ufak miktar" gelmedi doğrusu. Tedarikçi + %10 + %30 fiyatla sunulan bir ürünün rekabet konusunda sınıfta kalabileceğini yüksek derecede muhtemel görüyorum. Sistemi tam olarak görmeden kesin bir şey söylemek tabi ki erken.

    Fakat bunun yerine;
    Tüm tedarikçilerin XML'lerini bir araya toplama ve bunu bayilerin kullanımına sunma hizmetinin ücreti olarak yıllık bir hizmet bedeli alsanız bu şahsen bana daha cazip gelirdi.
    haklı olabilirsiniz, lakin fiyatlarımızı piyasadan bayağı düşük alıyoruz bu yüzden çok etkilemeyecek bir kar marjı bana göre. bunun yanında ücretli vermeyide düşündüm lakin bu açılışa özel bir deneme amacı güden işlem olacak ilk 10 kişiye belki 20 max. bundan sonrasındaki bayilerimizde ne olacağını duruma göre değerlendireceğiz. yorumlarınız için teşekkür ederim.
  • 22-03-2015, 21:23:31
    #13
    hocam örnek bir xml verebilirmisin piyasada karşılaştırma yapıp ona göre sisteminizi kullanmayı dusunuyorum
  • 23-03-2015, 16:23:32
    #14
    deeparanoya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam örnek bir xml verebilirmisin piyasada karşılaştırma yapıp ona göre sisteminizi kullanmayı dusunuyorum
    yarın mesai saatleri içersinde atarım hocam.
  • 23-03-2015, 16:30:15
    #15
    @ESSA, Elektronik ürünleriniz mevcut ise benide bilgilendirirseniz sevinirim.
  • 23-03-2015, 16:35:57
    #16
    Son durum nedir? Sitedeki mail adresine mail göndermiştim ancak dönüş olmadı?
  • 26-03-2015, 16:10:51
    #17
    ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Elimde bir çok büyük ve güvenilir toptancıdan oluşan xml kaynağı mevcut arkadaşlar. Totalde 20 bine yakın ürün şuan var yakında 50 bine çıkarmayı hedefliyorum ve bu ürünlerin tümün tek bir xml ile alt bayilerime vermeyi düşünüyorum, üstelik ücretsiz vereceğim.
    Alt yapıyı kurduk ufak değişikliklerle uğraşmaktayım.
    Takip edebileceğiniz site
    Yukarıdaki siteden konuyu takip edebilirsiniz.
    Yorum yaparak veya sitedeki mail adresinden sıraya girebilirsiniz.
    Belli sayıda alt bayilik vereceğim deneme amaçlı.
    İyi çalışmalar.
    PM alabilir miyim hocam.
  • 26-03-2015, 16:16:35
    #18
    AdemAltan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son durum nedir? Sitedeki mail adresine mail göndermiştim ancak dönüş olmadı?
    mailleri yıldızlıyorum sistem bittiğinde dönüş yapıcam hocam.

    yvolkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ESSA, Elektronik ürünleriniz mevcut ise benide bilgilendirirseniz sevinirim.
    elektronik ürünler kısmen mevcut. tam anlamıyla elektronik tedarikçilerinide bağlamaya çalışıyorum. dahil olacaklar sisteme.

    cngyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM alabilir miyim hocam.
    sistem bittiğinde ulaşıcam hocam.