Merhabalar;

İlgili Konumda ; https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ece-63-tl.html

Belirttiğim kampanyada satış yapacak olan arkadaşlar bana alacak kişinin isim soyisim cep tel ve adres bilgilerini vermesi yeterlidir kendisi aranıp onay alındıktan sonra ekip yonlendirilip kurulum yapılacaktır. Satış başı 40 TL Ödeme yapılacaktır.

İlgilenen arkadaşlar pm atabilirler..