Beight adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı olsun.
Pazartesi günleri biraz yoğunluk olur fakat kısa süre içerisinde cevap verilir.
1.352
●142.365
Gerek Harun Bey, gerekse diğer arkadaşlar sağ olsun çok yardımcı oluyorlar. Gerçi yardım edecek çok da bir konu olmadı, çünkü makineler oldukça iyi performans anlamında. Bence ihtiyacı olan herkes kampanya bitmeden faydalanmalı, biz de ayrıca bir Windows paket alabiliriz hatta 