Sormamın nedeni fiyatın çok gelmesi ve aylık ödeme istemem değil. 1 site kurucam sunucuya yüksek cpu dan dolayı suspend edilirse valizimi toplayıp rahat ayrılabileyim. Öbür türlü yıllık ücreti ödenmiş sunucu boş boş bekliyor.
Diğer sitelerim başka bir sunucuda... O yüzden sadece 1 site kurucam şayet sizden hizmet alırsam...
Sormamın nedeni fiyatın çok gelmesi ve aylık ödeme istemem değil. 1 site kurucam sunucuya yüksek cpu dan dolayı suspend edilirse valizimi toplayıp rahat ayrılabileyim. Öbür türlü yıllık ücreti ödenmiş sunucu boş boş bekliyor.
Diğer sitelerim başka bir sunucuda... O yüzden sadece 1 site kurucam şayet sizden hizmet alırsam...
Aylık ödeme periyodumuz bulunmamaktadır 1 site barındıracaksanız reseller yerine webhosting paketi almanız daha uygun olur sizin için iyi günler.