• 20-10-2012, 15:45:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar öncelikle uzun bir aradan sonra (1,5 yıl) tekrar R10'da sizlerle birlikte olmanın sevinci içerisindeyim.

    Ödeme Planı için En geç 01.12.2012 tarihinde ödeme yapabilirim.


    İhtiyacım olan tek şey sadece 10-15 domainlik hesap ve ortalama 250 gb trafik.
    Hali hazırda sistemler aktif degildir sadece indexler atılacaktır.
  • 20-10-2012, 15:52:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kamppanya paketimizi inceleyebilirsiniz

    https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...acirmayin.html
  • 20-10-2012, 16:07:59
    #3
    sizin için uygunsa anlaşalım hocam
  • 20-10-2012, 18:33:48
    #4
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin için uygunsa anlaşalım hocam
    dilerseniz yardımcı olabiliriz.
  • 22-10-2012, 20:19:26
    #5
    peki çok iyi olur DARKLORD iletişime geçiyorum