Merhaba Arkadaşlar Yabancı bir siteden ücretsiz reseller aldım.Olay bildiğiniz gibi.Asıl firmanın bir fiyatı var siz üstüne komisyon koyup satıyorsunuz.Firma tasarım kredi kartı ile alışveriş paket yaratma account yönetimi ticket sistemi gibi şeyleri size veriyor.Benim sorum sizce bu işten para kazanılır mı?
Firmanın verdiği paketlerden birisi:
15 GB Alan
300 GB Band
3 Domain
Bedava Domain (1 yıllık)
40 $ / Yıllık
benim bunu satacağım fiyat 50$
Şimdi biliyorsunuzki Türkiye'de yabancı dil bilmeyen arkadaşlar genelde yabancı hosting firmalarından hosting almaya çekinirler.destek konusunda sıkıntı olacağını düşünürler.benim vereceğim türkçe destek sizce 10 $ edermi?tek dezavantaj olarak gördüğüm hesap başına %4.5 CPU kullanımı oldu.
Ücretsiz Reseller
10
●989
- 26-09-2007, 01:26:18düşük dedin de türkiyedeki diğer firmalar ne veriyor?
bu konuda tam bilgim yok ama CPU kullanımı denilen şey 100 / Site sayısı değilmi?
bu da %4.5 demek 25-30 arası site barındırması demektir bir sunucuda.
türkiyede bir sunucuda 35-30 site yayınlayan kaç sağlayıcı var?
tekrarlıyorum bu konuda emin değilim.bilgili olan arkadaşlar CPU kullanımı hakkında beni bilgilendirirse sevinirim. - 26-09-2007, 02:20:30
- 26-09-2007, 09:35:46benim makinelerim almanya netdirekt üstteki cvp ına yanıt olarakda gerçekden %4.5 çok az zaten günde 200 tekil hitli bir vbulletin rahat geçer onu bide 15 gb alana okadar cpu kullanımıçok düşük türkiyede değil ama almanya üzerindeki sunucumda 2 gb ramde 270 site barındırıyorum ve en düşük müşterime en düşük paketimde bile %7 veriyorum
bence o değeri bi kere daha düşün tart
- 26-09-2007, 09:49:57Resellerim teşekkürler cevabın için.ben sadece danışmak istedim.burada benim elimde olan bişey yok.eğer bu değer düşük diyosanız zaten ben bunu kimseye satmam.şimdi ben bunu saklasam söylemesem ve hostingleri kakalasam ilerde benim başım ağrır.İyiki bu ayrıntıyı görmüşüm.Bide o kadar küçük yazmışlarki
- 26-09-2007, 10:26:13
bence o değeri bi kere daha düşün tart