• 01-12-2007, 19:09:33
    #10
    A Paketinde Ram Çok Düşük Ve Sadece LXA Admin Mevcut Ve Trafiği Yetersiz. Fakat Siz Bilirsiniz. Ni.net.tr Öneririm.
  • 01-12-2007, 19:31:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    3 Yıldır çalışıyorum 100 den fazla domainim var. Hosting olsun VPS olsun ne varsa kullandım. Gerçekten kaliteli bir firma. IHS'den başka bir firma ilede kesinlikle çalışmayı düşünmüyorum. Çünki memnunum
  • 01-12-2007, 19:44:59
    #12
    Konunuzu yanlıs yerde acmıssınız keske VPS Hosting - Webmaster Forum & Webmaster Okulu bu baslık altında acsaydınız.
  • 01-12-2007, 22:57:10
    #13
    Domainde gösterdiği ilgiyi burdada gösterirse Çok Sağlam...
  • 02-12-2007, 01:49:36
    #14
    Üyeliği durduruldu
    domain konusunda gerçekten çok güzel vps bilgim yok .)
  • 02-12-2007, 10:57:48
    #15
    asp destekli bir vps eriyormu arkadaşlar galiba linux üzerine çalışıyor doğrumu