• 10-05-2007, 06:34:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    CS 1
    Sürüm: 1.5 - 1.6
    Kişi Sayısı: 10 + 2
    Standart mod: Adminmod
    AMX MOD (Oyun Yonetim)
    WebMod (Yönetim Paneli)
    HlGuard (Antihile sistemi)
    WWCL (Antihile Sistemi)
    Cheating Death
    Name Server Tanimlamalari
    Aylık: 40 YTL


    CS 2
    Sürüm: 1.5 - 1.6
    Kişi Sayısı: 12 + 2
    Standart mod: Adminmod
    AMX MOD (Oyun Yonetim)
    WebMod (Yönetim Paneli)
    HlGuard (Antihile Sistemi)
    WWCL (Antihile Sistemi)
    Cheating Death
    Name Server Tanimlamalari
    Aylık: 50 YTL


    CS 3
    Sürüm: 1.5 - 1.6
    Kişi Sayısı: 14 + 2
    Standart mod: Adminmod
    AMX MOD (Oyun Yonetim)
    WebMod (Yönetim Paneli)
    HlGuard (Antihile Sistemi)
    WWCL (Antihile Sistemi)
    Cheating Death
    Name Server Tanimlamalari
    Aylık: 60 YTL


    CS 4
    Sürüm: 1.5 - 1.6
    Kişi Sayısı: 16 + 2
    Standart mod: Adminmod
    AMX MOD (Oyun Yonetim)
    WebMod (Yönetim Paneli)
    HlGuard (Antihile Sistemi)
    WWCL (Antihile Sistemi)
    Cheating Death
    Name Server Tanimlamalari
    Aylık: 70 YTL


    CS 5
    Sürüm: 1.5 - 1.6
    Kişi Sayısı: 18 + 2
    Standart mod: Adminmod
    AMX MOD (Oyun Yonetim)
    WebMod (Yönetim Paneli)
    HlGuard (Antihile Sistemi)
    WWCL (Antihile Sistemi)
    Cheating Death
    Name Server Tanimlamalari
    Aylık: 80 YTL




    msn: destek@7-24sys.com
    7-24SYS İnternet Hizmetleri & 7-24CS - Counter Strike Bilgi Platformu
  • 10-05-2007, 06:39:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Pek fazla bilmiyorum ama...

    Online webden yönetebildiğimiz bir admin paneli varmı ?
  • 10-05-2007, 09:01:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Fiyatlar çok uygun. Uptime oranı nasıl? Oyunlarda donmalar vs. meydana geliyor mu?
  • 10-05-2007, 14:57:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    dediğim gibi server teklan da bulunmakta.
    ve lag loss olarak 0 dır.
    referanslara bakarsanız oyun durumunu gönrebilirsiniz.

    - evet bir admin paneli var tabiki. oyunu direk olarak yönetebilirsiniz. "
  • 05-07-2007, 16:06:18
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ahh ahh.. Kendi ellerimde kurduğum firmam. Eski firmam... Bravo Erhancım. Başarılarının devamını diliyorum.
  • 05-07-2007, 17:12:04
    #6
    cs server kiralamıyı düşünüyorum ama daha önceden hiçbir deneyimim yok bu konu hakkında zor olurmu yönetim vs falan
  • 27-01-2008, 17:07:59
    #7
    size Özel Şok Fiyatlar:

    10+2 >> 15 YTL
    12+2 >> 20 YTL
    14+2 >> 30 YTL
    16+2 >> 35 YTL
    18+2 >> 50 YTL
    20+2 >> 55 YTL
    24+2 >> 60 YTL
    26+2 >> 70 YTL
    28+2 >> 80 YTL
    30+2 >> 100 YTL
  • 27-01-2008, 18:17:05
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dilsaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    size Özel Şok Fiyatlar:

    10+2 >> 15 YTL
    12+2 >> 20 YTL
    14+2 >> 30 YTL
    16+2 >> 35 YTL
    18+2 >> 50 YTL
    20+2 >> 55 YTL
    24+2 >> 60 YTL
    26+2 >> 70 YTL
    28+2 >> 80 YTL
    30+2 >> 100 YTL

    MSN DESTEK Hattı: destek@ScriptHost.net
    Web: >ScriptHOST< internet Hizmetleri ||| Web Tasarım & Web Hosting ||| llııll Herkes Artık Bir Web Sayfasına Sahip Olacak llııll /// www.ScriptHOST.Net // www.dilsaz.com // Forum-da.com
    Tebrikler!

    Kaç aylık konuyu hortlatmışsınız.
    ---
    Kendiniz ayrı bir Konu açsanız nasıl olur ?