İsimtescil Reseller
2
●548
- 01-09-2009, 22:44:19Size şu yönden bilgi vereyim natro yada isimtescil 2 side kendilerine göre iyi firmalar ama bu 2 firmadanda host almanızı önermem gerek natro,gerek isimtescil kullandım her 2 yerdede çok küçük çaplı siteler olmasına rağmen (asansörcü sitesi hit yok gibi) sinir hastası oldum,tavsiyem imkanınız varsa isimtescilin hostundan uzak durunumut_ege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2009, 03:46:30Natro ve isimtescil güzel firmalar fakat genelde küçük siteler için.. Hitin 100-150 olunca her zaman sorun çıkarırlar ve kurduğun sistemde çok fazla sql sorgusu veya serveri yoracak bişey olunca server hemen kapatıyor.. Bende çok çektim mutluluğu Zed Teknolojide buLdum
yaklaşık 8 aydır bir resellerim var ve hiçbir problem çekmiyorum.. Reklam olacak belki ama Zed gerçekten işini bilen bir firma kesinlikle öneriyorum..