• 11-07-2009, 12:59:35
    #10
    zirveteknolojiden 100 mb alan aldım firma gayet iyi ve kaliteli olduklarını gördüm müşteri memnuniyeti cok yüksek her dedigimi yapıyorlar acıkcası kampanya yapmıslar 5 gb resseller 25 ytl paketimi ressellera cevirdim bende suan cok memnunum sunucuları cok iyi sana tavsiyem zirveteknoloji.net dan alman tabi herkesin görüşü farklı olabilir
  • 11-07-2009, 14:20:40
    #11
    Bende forumda yazılanlara baktım. Hakkında iyi şeyler yazılmış.
    Msnde de konuşurken dikkatli iyi bir insan.
    Ama bağlantı yavaş gibi geldi bana.
    O da benim internet bağlantımdan kaynaklanıyor olabilir.
  • 11-07-2009, 15:28:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    "jooweb" arkadaşımıza hizmet tarafımızca sağlanmıştır.bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

    Saygılarımla

    Uğur ERKOCA