• 31-10-2008, 16:14:22
    #10
    Üyeliği durduruldu
    grikurt yanlış anlama bu arada 1 k hit kaldırılır tabikide ben patladım burda çunku tum gundur 100 gb host satanlarla cpu vs sınırsız gibi davranan satıcılarla ugrastım.Kusra bakma.Eklersen istediğin özelliklerde yardımcı olabilirim admin@egzanturk.net
  • 31-10-2008, 16:50:11
    #11
    Sunucumuz Softlayer Inc. lokasyondur Eğer dilerseniz İsteğinizi karşılıyabılırım
    Processor #1 Vendor: GenuineIntel
    Processor #1 Name: Intel(R) Xeon(R) CPU           E5430  @ 2.66GHz
    Processor #1 speed: 2666.931 MHz
    Processor #1 cache size: 6144 KB
    Saygılar
  • 31-10-2008, 17:30:29
    #12


    1 hafta deneme paketi açarız istediğiniz paketta .
    Sunucu Almanya/Netdirekt konumludur

    Web Sitemiz : www.exclion.net.tr
    MSN / Mail : destek[@]exclion.com - msn[@]exclion.com
    Bilgi - Sipariş Tel :
    0 539 609 67 15 (Burak MEHMET)
    0 554 472 64 54 (Emre DEVECİ)
    Vergi Dairesi : B.Çekmece Vd.
    Vergi Numarası : 6140502836
    Faaliyet Belgesi : YS(855)



    Saygılarımızla,

    Burak MEHMET
    www.exclion.net.tr
    destek[@]exclion.com
    0 539 609 67 15
  • 31-10-2008, 20:27:39
    #13
    Arkadaşlar konumuz günceldir. Bu gece taşınacaktır.

    Arkadaşlar aranan özelliklere ulaşamadık henüz..
  • 31-10-2008, 21:17:09
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ekleyin msn anında taşıyalım sağlıyım bu hizmetinizi admin@egzanturk.net bu sunucularda 12 k siteler barıındırdık biz.Ödemeni paypalla,kredikartıyla yapabilirsin.havalede geçerlidir.Kredi kartı ve paypalda ise odemeni takiben aynı saniyede hostinginiz açılır.
  • 31-10-2008, 21:22:54
    #15
    Tr lokasyonmu hocam sizinki?
  • 31-10-2008, 21:26:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Abd fakat ping oranları vs harikadır.Dünyanın en iyi dc si diyebilirim size. Theplanet.com Sunucu özelliklerimizde harika.Kesinti yaşamazsınız.aylık odemede yapabilirsiniz.en onemliside 3 lu yedekleme yapıyoruz bu sayede 48 saatte bir yedekleme 3 ayrı yerde depolanıyor.Veri kaybı yaşamassınız.Tek tıklada yedeklerinizi geri yukletebilirsiniz.
  • 31-10-2008, 21:32:53
    #17
    Hocam Abd kullandım çok yavaş malesef..
  • 31-10-2008, 21:33:56
    #18
    pm attım, kutunuzu boşaltırmısınız.