Niye zarar etsin ki al-sat mı yapıyor da. Adam zaten server'ı almış oradan ister 1 YTL'ye verir ister 100'e ister 200'e verir. Sonuçta kazanıyor yani. 200 YTL'de az mı ?
Niye zarar etsin ki al-sat mı yapıyor da. Adam zaten server'ı almış oradan ister 1 YTL'ye verir ister 100'e ister 200'e verir. Sonuçta kazanıyor yani. 200 YTL'de az mı ?