Resellerzoom yardım.
15
●1.721
- 16-09-2005, 01:58:36Üyeliği durduruldu
- 11-01-2008, 02:48:37neo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardes bende resellerzoomdan resel aldım ingilzce oldugu için anlayamadım alırken 1-month @ $19.95 işaretledim bu bir aylık mı anlamına geliyoo yoksa her ay bu kadar para yatıracam anlamına mı geliyo...gecikmiş faturanız var diyoo $19.95 e-mail gelmeye başladı 1 ay gectikten sonra kredi kartımla almıştım kapattırmak istiyorum ama nasıl kapattırabilirim birkaçkere 2-3 kelime ingilizce bişeyler yazmaya calıstım e-mail attım kapatın diye ama hala acık resel yardımcı olursan sevinirim