• 06-04-2008, 23:26:16
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    --------------------------------------------------------------------------------

    Hostcini'nin kampanya paketleri oldukça uygun gibi fakat birkaç tereddütüm var.

    Linux Reseller konusunda (hostcini.com/kampanya.php)

    Anlık Trafik konusunda herhangibir bilgi yok.
    Direct Panel nasıl bir paneldir.
    Galiba sadece peşin alım sözkonusu
    Joomla v.b. gibi Cms sistemler için gerekli olan Safe Mod ile ilgili bilgi verilmemiş.
    Kredi kartı ile ödeme sistemlerinin olduğu da belli değil.
    Hız konusunda tereddütlerim var.


    Firmanın güvenilir olduğunu düşünüyorum ama araştırmalara devam ediyorum. Buradaki yorumları da dikkate alacağım. Şimdiden teşekkürler.

    Daha önce zkare.net gibi dandik bir firma tarafından dolandırıldığım için bilinen büyük bir firma olmasına dikkat ediyorum.
  • 07-04-2008, 00:39:49
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hostcini çok başarılı bir yer sağlayıcı,bizzat datacenterlarını ziyaret ettim.
    Hız konusunda sıkıntınız olmasın.Teknik destekleri de bir o kadar harika
    Safe Mode konusunda size yardımcı olacaklardır...
  • 07-04-2008, 00:52:12
    #3
    Telefon ile orada yazmayan detaylar hakkında bilgi almanız en iyisidir.

    Bunun dışında:
    Direct Admin kolay bir panel.
    Kredi Kartı ile ödeme alıyorlar.
    Safe Mode sorunu bildiğim kadarı ile yok.
    Hız, genelde Türkiye standartlarına uygun. Ancak hat kapasitelerine (150 Mbit) bağlı olarak arada erişim sorunu yaşanabilir. Erişim sorunundan kastım anlık sorunlar.
    Aylık trafik miktarı o sayfada yazıyor...büyük kalın kırmızı harflerle

    Bu kampanya geçen sene sonund ayapılmıştı...hala orada durması enteresan. Sadece TürkTelekom'dan hat alan bir şirket için bu fiyatlar gerçekten zarar. Bu açıdan sene sonunda kampanyayı gördüğümde hostcinine yakıştıramamıştım.
  • 07-04-2008, 01:00:39
    #4
    almalısın.3 reseller hesabı var arkadaşta gayet hızlı sorunsuz.
  • 07-04-2008, 23:18:38
    #5
    Fiyat Kdv Dahil 175 ytl görünüyor.

    Bir de Anlık Trafik merak ediyorum özellikle.
  • 15-04-2008, 13:23:44
    #6
    Evet arkadaşlar reselleri aldım . Şu ana kadar hız konusunda hafif biraz sıkıntı olsa da genel olarak memnunum.
  • 15-04-2008, 14:59:40
    #7
    leblebi aldıgın paket imzandaki adres mi.
  • 15-04-2008, 21:03:19
    #8
    Yok hayır. www.netkampanya.com sitesi aldığım pakette.
  • 15-04-2008, 21:09:41
    #9
    leblebi82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hayır. www.netkampanya.com sitesi aldığım pakette.
    Yanlış anlasılma olmasında eğer adres buysa ya benim tarayıcımda sorun var, ya nameserver yonlenmedi yada sitenin bulundugu hostta problem var.

    Hayırlı olur inş. iki taraf içinde.