• 16-07-2006, 16:12:04
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilgiler için teşekkür ederim, biraz da imla kurallarına dikkat ederseniz iyi olacak : ) Bol satışlar..
  • 16-07-2006, 16:56:42
    #11
    SLiM_BoY :

    AKSAFA EĞİTİM AJANS BİLGİSAYAR BASIM YAYIN DANIŞMANLIK İNŞAAT GIDA TİC.LTD.ŞTİ

    Adres : MENEKŞE 2. SOKAK 26/3 KIZILAY/ÇANKAYA/ANKARA

    Telefon : 425 43 82 Direk Hat 425 49 60 Şirket Hattı

    Vergi Dairesi : Mithatpaşa

    Vergi Numarası : 034 034 7462

    Terazi.Net Olarak 2002 Yılından beri internet ile uğraşiyoruz 2004 Yılından Bu yana Web Hosting ( Lin & Win ) haricinde radyo ve ircd hosting işleri uğraşiyoruz. Faturalı Satışımız Mutlaka Vardır.

    Sitede değişmesi gereken çok yer var bunuda not olarak bildireyim..
    Geçiçi Yoğunluktan dolayı.

    Ayrıca bu soruyu sorduğundan dolayı teşekür ederim.
  • 16-07-2006, 17:00:54
    #12
    Bilgiler için teşekkür ederim..

    Bunları sitelere de yazsanız hizmet alacak müşteriler için daha iyi olacaktır

    İyi çalışmalar
  • 16-07-2006, 17:23:18
    #13
    Slim_Boy bu konuda sonuna kadar haklısın gerci sitede adresimiz ve telefonu numaralarımız mevcut ama tam detaylı olarak yazamadık. Ha birde ben eskiden freelancer olarak hitap ettikleri şekilde web hosting ircd hosting ve şirketlere bilgisayar satış ve teknik servis hizmeti vererek calişiyordum. Ama şunu anladımki faturasız ve gayri resmi yapılan işler ne kadar güzel olursa olsun arkanızda sizi temsil eden bi firma olmayışı size karşı tavırları değiştiriyor. Arkadaşlara şunu tavsiye ederimki imkanları varsa şirketleşme yolluna gitmelerini isterim. ha illaki ltd.Şti şeklinde değiş şahış kuruluşu da olabilir. Yani kendilerine ait bi fatura koçanlarının oluşu bi ofis yada büro tarzı bi yerlerinin oluşu ticari olarak mutlaka geri dönüş olarak yansiyor. Şahsım adıma konuşacak olursam bu kadar masrafın altından kalkabilirmiyim die düşünüyordum ama inanki bazı zamanlar iş yetiştiremediğim oldu.
  • 16-07-2006, 17:27:08
    #14
    Hosting ciler kirletmeyin bu başlığı.
  • 16-07-2006, 17:31:59
    #15
    Hosting'ci değilim.
    Bazı şeylerin detaya inilmesi açısından + bilgilendirme açısından sorular sordum, cevaplar yazıldı.
    Kirletildiğini düşünüyorsan TIK

    İyi çalışmalar
  • 16-07-2006, 17:35:25
    #16
    SLiM_BoY adlı üyeden alıntı:
    Hosting'ci değilim.
    Bazı şeylerin detaya inilmesi açısından + bilgilendirme açısından sorular sordum, cevaplar yazıldı.
    Kirletildiğini düşünüyorsan TIK

    İyi çalışmalar
    Üzerine alınma o zaman.Tıklamama gerek yok.
  • 22-07-2006, 12:08:30
    #17
    1 gb alan 200 gb BW windows sunucuda.. (savvis.com da bariniyor)

    aylik 35 ytl / senelik 300 ytl

    msn: destek@phostumuz.com