• 10-02-2013, 22:25:04
    #1
    Merhabalar,

    Her turlu reklami diyen arkadaslar pm atiniz.

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 10-02-2013, 22:26:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ne ilginç bir konu olmuş..
  • 10-02-2013, 22:30:20
    #3
    sanırım reklam vereceksiniz. Pm attım
  • 12-02-2013, 22:24:34
    #4
    Ilgilnenler icin devam ediyor

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 12-02-2013, 23:36:47
    #5
    pm atildi
  • 04-06-2013, 19:37:20
    #6
    tekrar reklam verimi açılmıştır.
  • 04-06-2013, 20:05:27
    #7
    pm gönderildi
  • 06-06-2013, 20:57:03
    #8
    devam
  • 07-06-2013, 17:39:34
    #9
    Ö.m gönderildi.