• 06-05-2007, 15:27:57
    #1
    Merhaba, eski sisteme çok tepki aldık
    yok para az, yok şu yok bu
    iyi dedik bizde

    normal üye başı; 0,15
    gold üye başı ; 10YTL

    para veriyoruz ödemeler her ayın ilk salısında olucakdır
    30YTL geçen herkez ödemesini alıcakdır

    yeni sistemi incelemek isteyen

    Ortaklık Sistemi - SevSevil.Com
  • 06-05-2007, 15:50:06
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sonunda doğru yolu buldun kahraman
  • 06-05-2007, 15:54:59
    #3
    artık reklam vermicem sana olm, kullan sen zaten verdimin 5 katını yapiyosun