• 10-02-2009, 17:56:59
    #19
    teşekkür ederim yorumunuz için umuyorum bankadan kaynaklanan bir gecikmedendir ki kendilerinide aradım bir ödeme olmadığını söylediler. yarın sabahı bekliyorum.
  • 10-02-2009, 19:23:19
    #20
    ödeme onaylanmıştır. teşekkürler.
  • 10-02-2009, 19:25:26
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bence almayın verceği reklam da başlığı gibi olur
  • 10-02-2009, 19:31:02
    #22
    nasonex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence almayın verceği reklam da başlığı gibi olur
    neden arkadaşım ödememi de aldım bir problem yok ?