• 08-08-2006, 10:38:51
    #19
    Üyeliği durduruldu
    neden popup olmasın ?
    benim aklıma şöle bişi geldi,kimseyi tanımam.kötülemek istemem fakat.iframe yoluyla mı olucak bu iş.biz popup açarsak sizde de açılır

    dediğim gibi aklıma takıldı yazmadan edemedim....kimseyi tanımam,kötülemek istemem.
    teşekkürler,kolay gelsin.
  • 08-08-2006, 11:42:03
    #20
    arkadaşlar dediğiniz gibi değil. Kaliteli bi script im var 1 çok hiti topladım. İnsanlar bana popup olmadığını vaad ettiğim için hit gönderiyorlar. Onlara ayıp olmaması açısından söylüyorum...
  • 08-08-2006, 11:56:17
    #21
    Deniyorum...
    Gelişmeleri buraya yazacağım.
    geyik.net bu konuda iddialı; hiti görmeden para yollatmadı.
    Bekliyoruz bakalım...
  • 08-08-2006, 13:04:34
    #22
    abraham görüşlerini diğer başlıkta yazmış
  • 08-08-2006, 13:49:44
    #23
    BEnde siteme Gerçek hit istiyorum pm attım ama cevap gelmedi Beklemedeyim
  • 08-08-2006, 14:12:30
    #24
    R@mses ekledim msn'e