neden popup olmasın ?
benim aklıma şöle bişi geldi,kimseyi tanımam.kötülemek istemem fakat.iframe yoluyla mı olucak bu iş.biz popup açarsak sizde de açılır
dediğim gibi aklıma takıldı yazmadan edemedim....kimseyi tanımam,kötülemek istemem.
teşekkürler,kolay gelsin.