• 22-01-2008, 21:09:24
    #1
    Arkadaşlar forumun üst navbar altına 468*60 banner reklam alıcam.
    468*60 banner her sayfa gösterim 25ytl

    site:forumel.biz
    eXTReMe Tracking

    hit bilgilerine kendiniz bakın daha iyi olur.


    bu fiyat sadece kısa süreliğinedir.fazla parada gözüm yok
    Ayrıca avatar altı ve ilk mesaj olarak banner reklamda alabilirim onlarıda uygun bişey ayarlarız. o reklam alanları boş durmasın diye zevkdiyarı reklamı koymuştum reklam anlaşması yapıldığında onları kaldırırım.
    pm atabilirsiniz.
  • 23-01-2008, 18:55:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bambam msnye gelince pm atarmısın acayım msnyi

    alıcıyım kanımca )