• 02-07-2006, 14:38:22
    #10
    Üyeliği durduruldu
    pop up dışınjda bir reklam varmı ?
  • 02-07-2006, 14:43:44
    #11
    sanırım ansayfada ve sağ tarafta frame açıyolar
  • 02-07-2006, 14:44:36
    #12
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşımızında dediği gibi framelerimiz var. fakat o alanlar uzun bir süre dolu. şu anda sadece pop-up bölümüne reklam alıcağız....
  • 02-07-2006, 15:08:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    yav hemen inanmayın. yonlendir beriltech'in. beriltech ten birinin gelip burda böyle bir konu açacağını sanmam.
  • 02-07-2006, 15:11:15
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Malatyasporlu arkadaşım ben ücret vs. talep etmedim. zaten iletişime geçmek isteyenler için sitemizde mail adresleri vs. mecvut....
  • 02-07-2006, 15:13:35
    #15
    Üyeliği durduruldu
    yav sana ücret v.s fln istedin demedim zaten. piyasa *********** dolu. uyarayım dedim
  • 02-07-2006, 15:58:47
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Evet piyasada *********** dolu ki.

    Arkadaşda yönlendir comdan birisi olabilir.Arkadaşın ismini alıp beriltech e mail atılıp bu arkadas sizin reklam departmanınızdamı calısıyor diye sorulabilir..



    http://www.berilteknoloji.com/reklam.php burayla ilgilenin..


    http://www.berilteknoloji.com/iletisim.php Burada Telefon adilip arkadaşın ismini sormak lazım. Eğer gerçekten beriltech de çalışıyorsa. Arkadaş aracılığı ile reklam veririniz saten aynı parayı oraya vereceksiniz.Arkadaşta ekmek yesin..
  • 02-07-2006, 23:12:41
    #17
    Misafir
    beriltech ile anofel adlı arkadaşın hiç bir ilişkisi yoktur. büyük bir ihtimal "3rd party" bir arabulucu ya da ambiyane tabiri ile dolandırıcıdır.
    teklif verirken veya anlaşma yaparken beriltech'den lütfen onay alın.