• 15-05-2022, 22:16:43
    #1
    Elimde fazladan Black E-posta adresi var Black kampanyasına yetişemeyen veya mail gelmeyen arkadaşlara verebilirim.
    KYC yapınca 10$ geliyor hesaba, 10$DOGE yatırıp 20$DOGE olarak çekebilirsiniz, Komisyonlar çıkınca ortalama 7$ dolar kazandırıyor.
    Maili değiştirebilirsiniz.. Hesap size ait olur..

    PM yada profilimdeki telegram üzerinden iletişime geçebilirsiniz..

    Tüm Hesaplar bitmiştir, teşekkürler
  • 15-05-2022, 23:13:32
    #2
    ücret nedir
  • 15-05-2022, 23:21:48
    #3
    Lutficanksglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücret nedir
    Ücretsiz veriyorum hocam işlemleri yapanlara

    Kayıtlı son 5 e-posta adresi kalmıştır..
  • 15-05-2022, 23:25:54
    #4
    stok varsa 1 adet alabilirim
  • 16-05-2022, 03:10:59
    #5
    Bende 1 adet var
  • 16-05-2022, 03:27:25
    #6
    bir tane bende alabilirim kaldıysa
  • 16-05-2022, 03:33:57
    #7
    Alabilirim
  • 16-05-2022, 12:09:37
    #8
    Kaldıysa bende alabilirim hocam
  • 22-05-2022, 19:00:20
    #9


    1 adet black hesabı boşa çıkmıştır, İşlemleri yarın değil,1 saat sonra değil, HEMEN yapıcak olan bir kişiye veriyorum. VERİLDİ