--
Yanında olmanın nasıl bir şey olduğunu bilmeseydim uzağında olmak benim için sorun olmazdı. Neyse, şimdi ağlayacak olsam, Annem odaya girer. Konuşuruz sonra.. ö.s.ö
--
Annemin, "başına taş düşsün." lafındaki taş, Kalbin olsun lütfen ! Edina Moreno
Siz de beğendiğiniz sözleri paylaşırsanız güzel bir arşiv olabilir.