İçim bi farklı oldu ilk gün ki gibi. 6 Haziran 2009 gibi.
3 saattir aynı şarkı ve monitöre boş boş bakarken birden öyle yazı verdim işte.
Umarım beğenirsiniz..
GEÇMİŞE SORULAR
Zaman çok şey kazandırdı farkında olmadan.
ee çokta şey alıp götürdü
en değerlimi mesela
en özelimi
çok kişi oldu bunca zaman
peki ama peki kaç tanesi
kaç tanesi vazgeçilmezdi.
aslında kim vazgeçilmezki
vazgeçilmez neki
bir kişiye söyleyip, giderken bakmakla yetinmedimmi
hata bendemiydi, hata benmiydim yoksa
ama olamaz ki!
Asla vazgeçemem senden diyende gitmedimi?
Ama gitmemesi için ne yaptım ki?
Gitme dedim mi, diyebildim mi mesela
peki son kez asla vazgeçemem deseydim gidermiydi acaba...
*bunları yazarken gülümsüyordum aslında
geçmişe sorular sormanı manası neydiki acaba?...
Not: Arkadaşlar imla kurallarına dikkat edemedim kusura bakmayın