Hay Allah ya :|
Beyazcım bu kadar yıpratma kendini. Her şey senin elinde biliyosun..
(Tuğba ben=))
03.04.2008
13
●1.014
- 03-04-2010, 18:04:27Tuğba burda da mı sen :|anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2010, 18:19:51
- 03-04-2010, 18:57:09Hele bide ayrılıktan sonra damarına damarına basıyorsa. İnşallah dediğin gibi; en unutulmazlar bile unutulur hocam.myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle