Bu gece morallerimin bozuk olması sebebiyle kafama esip yazmaya çalıştığım şiirlerimi paylaşıyorum..

Kimbilir Kimler?

Ağlayarak Düşünüyorum:

Kimbilir kimler dokunuyor beline
Kimbilir kimler hayran o gülüşüne
Kimbilir Kimler sahip şuan eline
Kimbilir kimler kazıyor seni düşüne

Kimbilir kimler Dokunamadığıma dokunuyor
Kimbilir Hangi sahte aşk sözlerinde adın okunuyor
Kimbilir kimler yanına sokuluyor
kimbilir kimler senin için hain ağlar dokuyor

Kimbilir Kaçkez adım aklına geliyor
Kimbilir Kaçkez aşkım kalbini deliyor
Kimbilir Hangi sözüm ağlatır seni
Kimbilir Kim Nasıl Avutabilir beni..

Kimbilir Kimler sarılıyor sana
Kimbilir Kimler öpüyor kana kana
Kimbilir Kimler Seni Yazıyor Duvara
Kimbilir Belkide Aşkımın Bahtı Kara

Ahhh! diyorum içimden geldiğince
Hayatımın başı-sonu saçın kadar ince
Sen eğlenirken uzaklarda kendince
Kimbilir kaçıncı kez ağlıyor ismail
Herkesten Gizlice..

(eSKiSiBeN)