2025'e Veda Ediyoruz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2025'e Veda Ediyoruz
3
●
100
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
2025'e Veda Ediyoruz
31-12-2025, 10:47:41
#1
candemiral
Herkese şimdiden sağlıklı, mutlu ve bol kazançlı bir yıl dilerim. O zaman 2025'i hemen yollayalım...
https://www.youtube.com/watch?v=_GOZ...w3PNY&index=10
31-12-2025, 11:03:10
#2
BINGILDAK
Gold üye
Kötü günler geride kaldı, şimdi sıra daha kötü günlerde.
31-12-2025, 11:04:19
#3
candemiral
Umutla yaşayalım. Yoksa çekilmez olur.
BINGILDAK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kötü günler geride kaldı, şimdi sıra daha kötü günlerde.
31-12-2025, 11:36:16
#4
Monolith
İyi dilekleriniz için teşekkürler, 2026 daha iyi bir yıl olsun!
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler