• 20-12-2025, 05:12:42
    #1
    https://www.youtube.com/watch?v=EqeQJF3wcfI


    -Uzaktan izliyorum seni, görüyorum bana hâlâ çok ihtiyacın var
    Ama gitmek zorundaydım, ayrıldı dünyalar
    -Bana sen öğretmiştin bilmem hatırlar mısın?
    Uyuyup uyandıkça azalıyor acılar...
    -Şimdi uyku vakti sana tatlı rüyalar!

    Geç oldu ve ben yürüyorum yapayalnız
    Sen yoksun, gece karanlık, her yer ıssız
    Ellerim boş, ayazda çocuk gibi titrerken yalnız
    Bu karanlık gecede beni izliyor bir yıldız
    Yastığımın yanı boş, nasıl uyuyabilirim?
    Sen uzaklardasın, dağ oldu kederim.
    Dudaklarım kurudu, hayat gibi soldu,
    Sabah olmak bilmiyor, sanki zaman durdu.

    -Watching you from far away, I see how much you need me today.
    But I had to leave, our worlds did part,
    -You once taught me, or did you forget?
    With every sleep, the pain’s less of a threat.
    -Now it’s time to sleep, my dear, dream without fear.

    It’s getting late and I am walking all alone,
    The night is dark, you’re gone, the world is unknown.
    With empty hands, trembling like a child on my own,
    Under the starlight, my solitude is shown.
    The pillow’s empty, how can I fall asleep?
    You’re so far away, my sorrow is mountain deep.
    My lips are dry, like a life I couldn’t keep,
    Morning is stalling, while the shadows creep.
  • 20-12-2025, 06:04:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bune
  • 20-12-2025, 07:10:14
    #3
    bayıltayım mı - dicektim. Bu ne posta gazetesinde ki şiirler gibi.