Sen bahçesin ben kasırga - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sen bahçesin ben kasırga
1
●
34
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
Sen bahçesin ben kasırga
07-12-2025, 03:39:35
#1
DarkerVip
Çiçeklerin kopar burada
Yapma
Nalan
Ben karşının taksisiyim
Ömrünün hay aksisiyim
Olmaz
Nalan
Bak ben yara gibiyim, gönlünde bi yara gibiyim
https://www.youtube.com/watch?v=NZ926mNdt1w
07-12-2025, 06:13:15
#2
SEOKOZ
Akşamcı şarkısı da çok iyi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler