Patron'dan Sagoya Diss - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Patron'dan Sagoya Diss
6
●
256
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
Patron'dan Sagoya Diss
07-03-2025, 03:38:09
#1
bayiavm
https://www.youtube.com/watch?v=GJ0Uh-4l7_U
07-03-2025, 03:39:40
#2
Zeze3
az önce dinlemeye başladım da bu adamın daha fazla prime ihtiyacı yok ki neden sağa sola atıyor anlam veremedim ama şarkıları sarıyor
07-03-2025, 03:44:08
#3
WxTimer
Bir ajanstan fazlası
Beni sardı güzel olmuş
07-03-2025, 03:44:22
#4
EAWeb
Sagodan cevap gelirmi bilmiyorum ama gelirse patron altından kalkamayabilir şahsi görüşüm kesinlikle
07-03-2025, 03:51:04
#5
Felix
Tam marşa basmalık açmalık şarkı olmuş
07-03-2025, 05:47:49
#6
Orucajans
EAWeb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sagodan cevap gelirmi bilmiyorum ama gelirse patron altından kalkamayabilir şahsi görüşüm kesinlikle
+1
07-03-2025, 05:55:54
#7
Jonezz
Araları tekrar açıldı mı? En son patronla birlikte siyah sarkisi vardi
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler