• 07-03-2025, 03:39:40
    #2
    az önce dinlemeye başladım da bu adamın daha fazla prime ihtiyacı yok ki neden sağa sola atıyor anlam veremedim ama şarkıları sarıyor
  • 07-03-2025, 03:44:08
    #3
    Bir ajanstan fazlası
    Beni sardı güzel olmuş
  • 07-03-2025, 03:44:22
    #4
    Sagodan cevap gelirmi bilmiyorum ama gelirse patron altından kalkamayabilir şahsi görüşüm kesinlikle
  • 07-03-2025, 03:51:04
    #5
    Tam marşa basmalık açmalık şarkı olmuş
  • 07-03-2025, 05:47:49
    #6
    EAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sagodan cevap gelirmi bilmiyorum ama gelirse patron altından kalkamayabilir şahsi görüşüm kesinlikle
    +1
  • 07-03-2025, 05:55:54
    #7
    Araları tekrar açıldı mı? En son patronla birlikte siyah sarkisi vardi