• 16-08-2009, 13:25:01
    #1
    [media]http://www.dailymotion.com/user/illegalrap/video/xa0i0l_lugal-serseri-nezaketi-wwwillegalra_music[/media]
    Sen olmayınca her sabah bi parçam eksik uyandım
    Hayalini bile olsa, görmek için tekrar uzandım
    Bu kadere lanet okudum ve sonra kalktım heybetle
    Korkma bebeğim bi gün hiç ayrılmayacağız elbette
    Bak bu gözlerimin içinde nöbet tutar bir melek
    Sade senin için açılıp kapanacak onlar ölene dek
    Yokluğunda tanınamaz halde bu habip muzdarip
    Hiç bi tabip çare bulamadı, dediler "çok garip"
    Hatırla bizi bitirmek için kurulan onca itilaf
    Epey itirafta bulunmuştu gerçeğiyle ihtilaf
    Göğüs gererdik, buna değerdi...
    Ve ben her gece dilerdim:
    Büyülü dolunayın altında sarılıp uyumayı...
    Bugün odama kapandım, üstüm başım rezalet
    Hasretin içine tıkıldığım bi bana özel nezaret
    Ne zahmet nede başka bi şey, evinin önüne gelmem için
    Bana gerekli olan sadece serseri nezaket
    Penceremde senden haber getiren kuşlar...
    Çok engel aştık ama aşkım daha bi kaç yokuş var
    Yıllar öğretir ya hani bu bedene sabretmeyi
    Her şey kabul bi tek göze alamam seni kaybetmeyi
    Bana demiştin hoşuna gitmeyeni ve ben değiştim
    İstedim ki en son olsun artık bu ilişkim
    Tüm kötü alışkanlıklarımın yerini aldı ibadet
    Şimdi hayatım bi Rabbim ve senden ibaret...

    Nakarat
    Bak senin oldum hepten
    Kalbime orta yerden
    Demir attın lütfen
    Orda kal bi yere gitme

    Mis kokunla bana dokunduğun dakikalarda
    Durdu sanki dünya içim çekildi bırakana kadarda
    Aynı heycanı ilk günkü gibi yaşadım her daim
    Masal perilerinden çok daha güzel benim yarim
    Şahit olmamıştı böyle aşka hiç bi şair
    Düşlerindir planlarıma yön veren müşavir
    En büyük dualarım adına aşina...
    Duvarlarınla örülü kalbim artık yıkılmaz bina
    Emrine amadeyim, mutluluğunla mükellef
    Emin ol yalan değil, bu sevgi çok müşerref
    Nasılda zaman geçti, hayat sanki bir film
    Canımı vermek isterim kollarında sevgilim
    Pek haşır neşir değil kalemim, sayfalar masamda
    Düşüncelerle boğuştum, ilham almasamda
    Büyülü suretin en aciz adama yazdırır
    E nacizane karaladım bi çok kez uyku bastırıp
    Bi gün beyaz gelinliğinle parmağında yakut
    O kapıdan içeri girdiğinde göz kamaşır yahut
    Aklım iyice başımdan gider olurum Eflatun
    Sen her şeyin en mükemmeline layık olan hatun
    Her satırım samimi, içten yok hiç abartı
    Çünkü mahşer gününde önüme konulacak bi tartı
    Velhasıl sözümde neysem öyle davranırım aynen
    Nasıl biri olduğumu şimdi anlamıştır ailen

    Mükemmel bir parça olmuş gerçekten...paylaşmak istedim.
    Not:klip yeni degildir.
  • 17-08-2009, 01:32:30
    #2
    Bencede fena değil, paylaşım için saol.
  • 18-01-2010, 05:16:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    MükemmeL Bir Parca..

    TeşekkürLer.