• 17-06-2009, 23:51:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kelimeler esir tutulmuş,
    Virgülü noktası idam sehpasında,
    Ünlem kayıplarda,
    Harfler dağılmış dört bir yana..

    Lâl olmuş dil yoksunluktan,
    Ağız bir işe yaramıyor,
    Beyin hükmedemiyor bedene,
    Tüm vücut iflas olmuş.

    Kan damarda halsizleşmiş,
    İlerlemiyor , yavaştan akıyor,
    Kalp desen ritmini bozmuş,
    Duracak gibi gözüküyor.

    Yokluğun ölüm sebebi,
    Dön gel artık ,
    Hayat ver bu bedene,

    Dön gel,
    Dile gelsin kelimeler,

    Dön gel ki ;
    Virgülü noktası bulsun yerini,
    Ünlem gideceği yeri bilsin,
    Harfler kelimelere dönsün.

    Dön gel ki ;
    Lâl olmaktan kurtulsun,
    Haykırsın ismini durmaksızın bu dil,

    Dön gel,
    Hayat ver bu bedene,

    Dön gel ki;
    Bu kalp seninle beraber atsın yeniden.

    Dön gel,
    Dön gel Annem..
    Dön gel ki;
    Öpeyim ellerinden,
    Dön gel ki;
    Sarılayım sana sımsıkı..

    Anne..
    Annem..
    Özlemlerdesin..

    Dön gel ,
    Dön gel ki;
    Haykırsın tüm bedenim,beynim
    Seviyorum Seni Anne! diye..

    Dön gel....


    Anne'me..
    ( 3 Haftadır şehir dışında olan Anne'me... )
  • 18-06-2009, 00:13:21
    #2
    Esir tutulmuş kelimelerin,annenin gelmesi ile özgürlüğüne tez zamanda kavuşur inşallah güzel kardeşim.Allah analarımıza babalarımıza uzun ömürler versin mümkünse bizden alsın onlara versin,yoklukları çok dert. Benzemiyor ana baba yokluğu diğer hüzünlere kanayan yaraya tuz basmaya benziyor . . .

    Yüreğine sağlık.
  • 18-06-2009, 00:13:29
    #3
    helal üstad
  • 18-06-2009, 00:18:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esir tutulmuş kelimelerin,annenin gelmesi ile özgürlüğüne tez zamanda kavuşur inşallah güzel kardeşim.Allah analarımıza babalarımıza uzun ömürler versin mümkünse bizden alsın onlara versin,yoklukları çok dert. Benzemiyor ana baba yokluğu diğer hüzünlere kanayan yaraya tuz basmaya benziyor . . .
    Yüreğine sağlık.
    Amin..
    Allah razı olsun, çok sağol..

    KuDReTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal üstad
    Ne Üstad'ı kudret, olsa olsa yeni yetmeyiz şiir dalında.
  • 18-06-2009, 00:19:13
    #5
    bilmem, okuduğum şiirlerin bana hiçte öyle gelmedi
  • 18-06-2009, 00:19:25
    #6
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten güzel
    Teşekkürler.
  • 18-06-2009, 00:19:16
    #7
    bu şiiri okurken eğer sonunda sevgili çıkarsa iyi ve okkalı bir laf sokacaktım açıkçası, ama anneler çok özel ve annene yazmana sevindim ellerine sağlık
  • 18-06-2009, 14:05:04
    #8
    Çok güzel bir şiir olmuş ben de şiir yazan ve şiire gönül veren birisi olarak çok beğendim yüreğine sağlık..
  • 18-06-2009, 14:13:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yüreğüne sağlık.

    Lâl olmuş dil yoksunluktan,
    Ağız bir işe yaramıyor,

    Bu dizeler harika... Çok güzel..