• 25-05-2023, 19:03:24
    #1
    Ben çok tasarrufluyum,
    O kadar çok ki 1 paket tavuğu 1 haftada bitiririm,
    Ekmek benim için bütçe dostu kaynak,
    Her gün dengeyi bununla korurum.

    Ben fazla verimliyim,
    O kadar fazla ki günde 5 öğün yesem de 2.000 kalori etmez,
    Öğünlerimi parçalar tasarruflu tüketirim,
    Gıda masraflarım düşük olur.

    Ben bayağı tutumluyum,
    O kadar çok ki bu benim için bir yaşam felsefesi,
    1 ayda 1.000 lirayı geçmez masrafım,
    Bu verimliliğimle hayatta kalırım.
  • 25-05-2023, 19:05:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Anlıyorum
  • 25-05-2023, 19:06:21
    #3
    Gene bir şeye gönderme yaptınız ama pek anlaşılmadı
  • 25-05-2023, 19:08:57
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yol yaptık köprü yaptık elektriği getirdik buz dolabını biz bulduk atomu biz parçaladık...
  • 25-05-2023, 19:12:11
    #5
    Yemek yiyemiyorsanız yol yiyin.
  • 25-05-2023, 19:14:28
    #6
    İşte aradığım işçi, işte feraset, işte asalet, işte israftan uzak, sabırlı müslüman dini bütün bir insan. Hemen gel işe başla. yemeğin içmen benden ayda da 1000 lira veririm. Gel aslanım gel
  • 25-05-2023, 19:18:01
    #7
    İşverenler seni bulup klonlayarak çığır açabilirler işlerinde
  • 25-05-2023, 19:21:40
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İşte bunlar hep ekonomi, gelir dağılımı vs.