• 13-05-2023, 11:11:20
    #1
    Geçen çarşamba yüklemelerde gecikme oldu diye 10TL cashback tanımlamışlar.
    https://www.r10.net/sorum-var/366645...-gecmiyor.html
  • 13-05-2023, 11:13:03
    #2
    Benden de diliyorlar 🤣 eskiden direk bakiye tanimlanirdi şimdi cashback harcamasında veriyorlar
  • 13-05-2023, 11:26:01
    #3
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    Paparaa
  • 13-05-2023, 11:45:32
    #4
    Ben hafiften kaçıcam paparadan. Papara nın ünlü olduğu destekçisi ortada sonuçta.