• 05-03-2023, 13:05:55
    #1
    ÖĞRENDİM
    İnsanlara kendimi zorla sevdiremeyeceğimi öğrendim
    Yapabileceğim tek şey sevebilcek biri olmak
    Gerisi onlara kalmış...
    İnsanları ne kadar çok düşünürsen düşün,
    Onların seni o kadar düşünmediklerini öğrendim.
    Güven elde edebilmek için yılların gerektiğini,
    Ama yok etmek için saniyelerin bile yettiğini öğrendim.
    Önemli olan hayattaki eşyaların değil,
    Hayattaki kişilerin olduğunu öğrendim.
    İnsanın ancak on beş dakika çekici olabildiğini
    Ondan sonra alışıldığını öğrendim.
    Kendimi karşılaştırmak için başkalarının en iyi yaptığını değil
    Kendimin en iyi yaptıklarımı ölçüt almam gerektiğini öğrendim.
    İnsanlar için olayların değil, onların önemli olduklarını öğrendim.
    Ne kadar ince kesersen kes,
    Kestiğinin daima iki yüzü olduğunu öğrendim.
    Sevdiğin kişilere sevgi dolu sözler söylemen gerektiğini
    Belki bu defa onları son defa görüşün olabileceğini öğrendim.
    Her ne kadar onu çok düşünsende,
    Yine de gidebileceğini öğrendim.
    Kahramanların yapması gerekenleri yapanlar olduğunu öğrendim.
    İnsanların seni hep hesapsız sevdiğini,
    Ama bunu nasıl göstereceklerini bilmediklerini öğrendim.
    Sinirlendiğimde buna değse bile
    Asla acımasız olmamam gerektiğini öğrendim.
    Aramızda uzak mesafeler olsa bile
    Gerçek dostluğun, aşkın büyüdüğünü öğrendim.
    Birinin senin gibi sevmemesi
    Onun seni tüm benliğiyle sevmediği anlamına gelmediğini öğrendim.
    Bir arkadaşının ne kadar iyi olursa olsun seni üzeceğini
    Ve senin yine de onu affetmen gerektiğini öğrendim.
    Bazen başkaları tarafından affedilmenin yetmediğini öğrendim.
    Kendini de affetmeyi öğrenmelisin.
    Kalbin ne kadar kırılmış olursa olsun
    Dünyanın senin sıkıntılarından dolayı durmayacağını öğrendim.
    Geçmişimiz ve durumumuzun olduğumuz kişiliği etkilediğini
    Ama olmamız gerekene karşı sorumlu olduğumuzu öğrendim.
    İki kişinin tartışmasının
    Birbirlerini sevmedikleri anlamına gelmediğini öğrendim.
    Ve tartışmadıkları zamanda sevdikleri anlamına gelmediğini
    Bazen kişiliğini eylemlerinin önüne koyman gerektiğini öğrendim.
    İki kişinin tamamen aynı şeye baktıklarında bile
    Farklı şeyler görebildiklerini öğrendim.
    Hayatlarında hep dürüst bir şekilde daha ileriye gitmek isteyen kişilerin,
    Sonuçları önemsemediklerini öğrendim.
    Seni doğru dürüst tanımayan kişilerin,
    Hayatını birkaç saat içinde değiştirebileceklerini öğrendim.
    Verebileceğin bir şey kalmadığında bile arkadaşın ağladığında,
    Ona yardım edebilecek gücü bulabileceğini öğrendim.
    Yazmanın, konuşmak kadar duygusal çaba gerektirdiğini öğrendim.
    En fazla önemsediğim kişilerin, benden hep uzaklaştığını öğrendim.
    İnsanları üzmeden ve duyarlı olarak kendi fikirlerini söylemenin
    Çok zor olduğunu öğrendim.
    Sevmeyi ve sevilmeyi öğrendim...
  • 05-03-2023, 13:08:42
    #2
    enteresan olanı ölmeden önce bu kadar popüler değildi bu adam.öldü kıymete bindi.hep bana bu durum garip geliyor.
  • 05-03-2023, 15:21:38
    #3
    Çok zor olduğunu öğrendim.
    Sevmeyi ve sevilmeyi öğrendim...