• 27-03-2009, 10:41:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    eski beni arıyorum
    özlemleri arıyorum
    akıttıgım gözyaşlarımı arıyorum
    bir ah bir iç geçirmeyi arıyorum
    yazdıgım mısralara seni sıgdıramadıgım günleri arıyorum
    adını mıh gibi aklımda tutuyorum
    seviyorum diye başlayan sözlerin
    ıspatı;
    ugrana vazgeçtigim hayallerim
    olmasaydı ayrılık
    tek istegim vardı adı:Mutluluk

    yalan sevdaların kalktıgı tren istasyonunda
    aşk trenini bekleyen son yolcusuyum
    seni sonsuza kadar bekleyecek garip bir misayım
    gözlerine daldıgım,maviliklerinde kayboldugum
    unuturmuyum sandın
    sözler yalan söyler,gözler asla
    bende senden
    vazgeçermiyim sandın
  • 28-03-2009, 17:59:09
    #2
    çok güzelmiş teşekkürler.
  • 28-03-2009, 18:13:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Küçük bir karalama da benden...

    Gül İkindileri(~Kâf’ın Zeyli~)


    ~tüm güllerin efendisine...~

    «Ente şems'un, ente Bedr'un. Ente Nûr'un a'lâ Nûr...»

    adın bir mezcûpkâr ağıttır dudaklarımda.
    rûhum bir deli at; çıldırmanın son noktasında.
    her yanım sana uzak ve her yanım sana cehennem;
    çileyle doğurdu beni annem,
    sen açarken gözlerini gül tasında.

    adın okudu cinnîler, ninni diye kulaklarıma.
    adın bir goncâydı; açtı ha açtı dudaklarımda.
    kanattı bahçelerde rûhumu gül ve diken;
    ben bir derviş libâsında
    gökten ağıt isterken.

    adın içimde o gün geçtikçe büyüyen
    kutsanan ve sönen gözyaşı ırmaklarında.
    kapıları Besmele'yle işlenmiş bir kentten,
    girdim bin bir sırlı azîzler hülyâsına.
    bir anlık bir rûyetti aşk bana vaadedilen;
    seni el açtıran merhamet kapılarında.
    ayrılan sabır: etten ve kemikten...
    kaç ölünün işkencecisi, cevr ü cefâsında.
    tek bir nazâr, ölüm ve hayât üfleyen;
    bekleyenlere dirilmeyi İsrafil'in sûrunda.
    mahşer yerinden, sırat köprüsünden
    çalınma bu incecik vâveylâ...:
    seni el açtıran merhamet kapılarında;
    bir anlık bir rûyetti aşk bana vaadedilen.

    bir yanın batı ve bir yanın Asya.
    beklentisinde dirilişin bir kadın Asya.

    bir cân olur güle, toprakta ölen her damla,
    gün gelir gönlünde, gülün yine cân bulur.
    yanmasa pervane aşk yerine ışıkta,
    kurtulmaz gönlü gâmdan; savrulur, vîrân olur.
    el açtığın merhamet kapılarında,
    tek mübârek duân, ona artık terk-i cân olur.
    ödüldür yanmak yâr yerine âşığa:
    «yerin yok cehennemde, anla bir ân olur! »

    bir cân olur güle, toprakta ölen her damla...

    yine girer Medîne, gönüllere ihrâmla.
    nûrlanır arz ve sem'â, Mescid-i Harâm'la.

    gözlerin ki bir siyâh taş, râhm cennetinden,
    bir Sidret'ül Müntehâ ki bakışların arasında.
    bir kez çağırsan beni, ismimi söylesen,
    ben bulsam kendimi Minâ'da taşların arasında.
    düşlerimdeki gibi sırtını dönmesen,
    kapansam eteğine yine gözyaşlarım arasında.
    bir kerecik gönül alsan, kelâm etsen...
    bir kerecik çağırsan beni...

    bir adın da Şemş ve bir adın Misbâh'üs-Süreyyâ.
    gönlümdeki pervâne, dile gelse, âh bir konuşsa!
    incitmesin gönlünü, incitmesin sakın bu vâveyla!
    haykıracak gökler seni, kelimeler sussa...

    seni el açtıran merhamet kapılarında;
    bir anlık bir rûyetti aşk bana vaadedilen...

    19 Eylül 2006
    Adana
  • 28-03-2009, 18:17:45
    #4
    strhost, baba bunu sen banamı yazdın yav içinde kayboldum mısraların.
  • 28-03-2009, 18:51:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ooof of tam benim şiirim işte ya senden vazgeçermiyim sandın
  • 30-03-2009, 11:44:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    derinsular adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzelmiş teşekkürler.
    ben teşekkür ederim begendigin için

    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    strhost, baba bunu sen banamı yazdın yav içinde kayboldum mısraların.
    sanada yazarım kardeş akrostiş felan istersen bir pm yeterli çok teşekkür ederim begendigin için

    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ooof of tam benim şiirim işte ya senden vazgeçermiyim sandın
    Çok teşekkür ederim kardeş
  • 30-03-2009, 11:50:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    çoook güzel olmuş