Nickinize şiir yazıyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nickinize şiir yazıyorum
95
●
3.444
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
Nickinize şiir yazıyorum
1
2
3
4
5
6
7
Son
23-04-2022, 18:32:18
#10
keremyagan
Python Coder
Hizmet bekliyor herkes
Neredesin nasirjones
(Türkçe okunuşuna göre)
23-04-2022, 18:33:04
#11
AEE
Üyeliği durduruldu
X i görünce koşarak uzaklaştı
23-04-2022, 18:33:09
#12
CGLR
23-04-2022, 18:33:40
#13
nasirjones
deffydark adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
haydi bismillah
The coolest nick is ever, MR. deffydark
Hesap alıp satar, yakar kısa lark
89 trade score, sanarsın money gun
Muzip ve zıpır aka ducky duck 👊🏽
23-04-2022, 18:33:41
#14
Misafir
merhaba
nasirjones
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
23-04-2022, 18:34:58
#15
FıratBey
23-04-2022, 18:36:38
#16
nasirjones
innomidas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merak ettim.
Tesla bobini gibi yaratıcı makele mi? innomidas
Sanarsın yazma yeteneği ta dededen miras
Işık hızında teslim, hmmm kadirşinas 👍🏽
Babacım kaleminden nasiplensek biraz 😅
23-04-2022, 18:36:57
#17
FiKRAL
TASARIM AJANSI
23-04-2022, 18:38:30
#18
nasirjones
Ladavaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Makbule geçer
Yaratıcı ve ikonik, nicki ladavaz
E koşturuyor tabi, veriyor aragaz
1 negatif trade, biraz yaramaz 🤨
Domain lazım olursa muhakkak bana yaz 😁
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler