• 23-04-2022, 18:29:32
    #1
    Selamlar dostlar, iftara az kaldıkça zaman geçmek bilmemeye başlıyor Kendime biraz iş arayasım geldi, bu yüzden nickinize şiir yazacağım dörder mısralık. Rapçilere ghost-writerlık hizmeti sunuyordum 1 sene kadar önce, bakalım paslanmış mıyım 😎 İstediğiniz yorumu bırakabilirsiniz, profilinize, hizmetlerinize ve nickinize bakıp, yorumunuzu alıntılayıp şiirinizi yollayacağım 👊🏽
  • 23-04-2022, 18:29:56
    #2
    haydi bismillah
  • 23-04-2022, 18:30:08
    #3
    Merak ettim.
  • 23-04-2022, 18:30:16
    #4
    Makbule geçer
  • 23-04-2022, 18:30:32
    #5
    Bekliyorum
  • 23-04-2022, 18:30:37
    #6
  • 23-04-2022, 18:31:12
    #7
    Moderatör
    Merak ettim şimdiden
  • 23-04-2022, 18:31:24
    #8
    Şİmdiden ellerinize sağlık
  • 23-04-2022, 18:31:46
    #9