Bu adamı ve tedx kanalını ara ara sürekli takip ederim.
Muhteşem bi şekilde anlatmış ve herkesin anlayabileceği dilde konuşmuş..
Belki izlemeyeniniz vardir...
https://www.youtube.com/watch?v=__yTofXY-Kg
Emin Çapa - Tedx
3
●51
- 21-02-2021, 15:06:46Kılıbık gibi biraz ama beyin asıl önemli olan... verdiği mesaj..Beyyusuf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2021, 15:08:10Üyeliği durdurulduyok adama kılıbık demek benim haddime değil,Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gereksiz heyecanlı anlatıyor.