• 26-12-2020, 00:57:44
    #10
    BilginMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ateşi bol olsun
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ateşi bol olsun.
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gg.
    Sizin gibileri görünce insanlığımdan utanıyorum
  • 26-12-2020, 00:59:05
    #11
    aselsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibileri görünce insanlığımdan utanıyorum
    ama ben seni çok seviyorum
  • 26-12-2020, 00:58:38
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aselsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibileri görünce insanlığımdan utanıyorum
    Aynısını ben de yazacaktım hocam ama bir bahaneleri olacak ...
  • 26-12-2020, 01:12:12
    #13
    aselsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibileri görünce insanlığımdan utanıyorum
    k*rdist*n kurulsun diye şarkı yapın adama mekanı cennet olsun demem. bu arada yorumunuz için çok üzgünüm umarım affedersiniz bizi.
  • 26-12-2020, 01:14:11
    #14
    O ateşi bol olsun diyen insanlara söylüyorum insan bile değilsiniz.. Sizinde ateşiniz bol olur inş tez zamanda.
  • 26-12-2020, 01:21:43
    #15
    adam ölmüş iyi veya kötü, Allah rahmet eylesin denir..
  • 26-12-2020, 01:23:52
    #16
    jilet ahmet sevdiğimiz bir abimizdi. mümin adamdı, allah rahmet eylesin demeyi çok iyi bilirdi. mesela ben bilmem.
  • 26-12-2020, 03:43:27
    #17
    aselsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibileri görünce insanlığımdan utanıyorum
    doğru, terör sevicisine üzüldüğünüz için değil, bizler karşısında durduğumuz için insanlığınızdan utanmalısınız. siz de haklısınız. bir tek siz insansınız ya.
    tatlı su hümanistleri sizi. Türkiye'nin birlik ve beraberliği karşısında bölücü tavır sergileyen herkesin kafası elbet ezilecektir. Ateşi bol olsun.
    bir de şu zeytinyağı gibi üste çıkmalarınız yok mu...
  • 26-12-2020, 03:45:12
    #18
    Allah rahmet eylesin, cok dinlerdim