doğru, terör sevicisine üzüldüğünüz için değil, bizler karşısında durduğumuz için insanlığınızdan utanmalısınız. siz de haklısınız. bir tek siz insansınız ya.
tatlı su hümanistleri sizi. Türkiye'nin birlik ve beraberliği karşısında bölücü tavır sergileyen herkesin kafası elbet ezilecektir. Ateşi bol olsun.
bir de şu zeytinyağı gibi üste çıkmalarınız yok mu...