Reynmen - Melek
15
●390
- 07-12-2020, 20:30:51Ses desen yok.Sözler desen ne mana ve ne de gönle dokunan bir şey.Lakin izleniyor.Ülkenin gençlerinin müzik zevkini bu adamın şarkılarının seviyesine indirgemek istemem,lakin nasıl oluyorsa dinleniyor.
İnternetin meşhur edebileceği kişiler listesinde bu adam sanırım ilk sırada yer alır.Bundan 20 yıl önce Unkapanı'na gidip,bir yapımcıya bu sesiyle bir şarkı okusa herhalde ensesinden tutup kapıya atarlardı.