• 07-08-2020, 12:46:33
    #1
    Uzun zamandır şiir yazıyor ve seslendiriyorum. Sizlerle de paylaşmak istedim. Umarım bi'köşenize dokunabilmişimdir. İyi kalın.


    https://www.youtube.com/watch?v=5Yo8OBTlczs
  • 07-08-2020, 12:47:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Emeğine saglik devam
  • 07-08-2020, 12:50:35
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Efsane olmuş
  • 07-08-2020, 12:55:21
    #4
    Emeginize saglik
  • 07-08-2020, 12:55:19
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kelimelere biraz daha nüans versen iyi olacak görüşündeyim, çok yavan geldi şiir okuyuşun. Yani hüznün olduğu yerde ses tonunda o hüznü hissettirmelisin veyahut sevinçte, korkuda ama hep aynı düzlemde gidiyor buda insanı rahatsız ediyor. Sağlıcakla.
  • 07-08-2020, 13:06:00
    #6
    Aynı paralelde gitme hocam. inişler ve çıkışlar hani? Başarıların devamını dilerim.
  • 07-08-2020, 16:48:48
    #7
    Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.