• 01-04-2020, 16:22:16
    #1
    Uzun zamandır şiir yazıyor ve seslendiriyorum. Sizlerle de paylaşmak istedim. Umarım bi'köşenize dokunabilmişimdir. İyi kalın.


    https://www.youtube.com/watch?v=5Yo8OBTlczs
  • 01-04-2020, 16:28:37
    #2
    Ağzına yüreğine sağlık, Beni ben'den aldın 24 saat olsa yine dinlerim.
  • 01-04-2020, 16:31:43
    #3
    Yüreğinize kaleminize sağlık.
    Sanatla, edebiyat ve şiirle ilgilenenlerin açtığı konular her zaman baştacıdır.
  • 01-04-2020, 19:24:45
    #4
    Çok teşekkür ederim güzel yorumlariniz için.
  • 01-04-2020, 19:30:38
    #5
    weo
    Kurumsal Üye
    Çok iyi tebrikler hocam
  • 01-04-2020, 20:28:55
    #6
    yacobey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi tebrikler hocam
    Teşekkür ederim
  • 01-04-2020, 20:45:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yüreğinize sağlık hocam çok güzel olmuş.
  • 01-04-2020, 21:47:21
    #8
    CrazyZeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yüreğinize sağlık hocam çok güzel olmuş.
    Çok teşekkür ederim
  • 01-04-2020, 23:38:43
    #9
    Yüreğine sağlık hocam.