Boşu boşuna... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Boşu boşuna...
9
●
231
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
Boşu boşuna...
1
2
01-04-2020, 16:22:16
#1
Metehan
Uzun zamandır şiir yazıyor ve seslendiriyorum. Sizlerle de paylaşmak istedim. Umarım bi'köşenize dokunabilmişimdir. İyi kalın.
https://www.youtube.com/watch?v=5Yo8OBTlczs
01-04-2020, 16:28:37
#2
real2018
Ağzına yüreğine sağlık, Beni ben'den aldın 24 saat olsa yine dinlerim.
01-04-2020, 16:31:43
#3
anidengelirim
Yüreğinize kaleminize sağlık.
Sanatla, edebiyat ve şiirle ilgilenenlerin açtığı konular her zaman baştacıdır.
01-04-2020, 19:24:45
#4
Metehan
Çok teşekkür ederim güzel yorumlariniz için.
01-04-2020, 19:30:38
#5
weo
Kurumsal Üye
Çok iyi tebrikler hocam
01-04-2020, 20:28:55
#6
Metehan
yacobey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok iyi tebrikler hocam
Teşekkür ederim
01-04-2020, 20:45:39
#7
CrazyZeus
Üyeliği durduruldu
yüreğinize sağlık hocam çok güzel olmuş.
01-04-2020, 21:47:21
#8
Metehan
CrazyZeus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yüreğinize sağlık hocam çok güzel olmuş.
Çok teşekkür ederim
01-04-2020, 23:38:43
#9
Salihu
Yüreğine sağlık hocam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler