Soruyorum kendime? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Soruyorum kendime?
4
●
181
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
Soruyorum kendime?
06-10-2019, 08:48:51
#1
Misafir
Yeni çıktı. Keyifli dinlemeler
https://www.youtube.com/watch?v=ej6ItAXD6Nc
JimmyBey
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
06-10-2019, 08:50:39
#2
netadam
Hiç güzel olmamış hocam.
06-10-2019, 08:57:14
#3
cdermnx
Sözler güzel ancak söylemede başka teknikler deneseniz daha iyi olur.
06-10-2019, 09:28:23
#4
mrkarasabit
Autotune kullanmanı öneririm tarz güzel fakat ister istemez detone olabiliyor
06-10-2019, 09:34:09
#5
Misafir
netadam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiç güzel olmamış hocam.
sağol reis
cdermnx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sözler güzel ancak söylemede başka teknikler deneseniz daha iyi olur.
önerilere açığım hocam
mrkarasabit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Autotune kullanmanı öneririm tarz güzel fakat ister istemez detone olabiliyor
olur hocam kullanırım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler