• 27-03-2019, 22:02:53
    #1
  • 27-03-2019, 22:08:55
    #2
    Yerimizi alalımda ne olur ne olmaz Bu arada konu nedir hocam?
  • 27-03-2019, 22:10:51
    #3

    Şaka bir yana, anlamasam da konu sanat kategorisinde açıldığı için hem konuyu beğendim, hem de yazan kişiye canı gönülden desteklerimi sunuyorum
  • 27-03-2019, 22:12:25
    #4
    Hepimizi delik deşik etti bu kadınlar. Yâr'dılar yüreğimize, yar'dılar yüreğimizi.
  • 27-03-2019, 22:13:24
    #5
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edit: demin resim görünmüyordu. Şimdi resim göründü boş sayfa görünce aklıma aşağıdaki video gelmişti.
    Yoksa severim şiir.

    https://youtu.be/g2F5avSBZzA