• 04-02-2014, 01:15:35
    #1
    Selam,

    Arkadaşlar dinlemenizi tavsiye ederim. Beni benden alıyor ...

    Gece tarafından kamaştırıldı
    Gecenin ölümcül ışığı tarafından kamaştırıldı
    Arabaların yanından geçti, gözler çatal iğinenin kafası gibi
    Siyah beyaz sokaklarda yüz sene bekledim
    Islık çalarak geldin
    Gecenin ölümcül ışığı tarafından kamaştırıldı
    Tenekelere vurdu,bir gemi gibi kayıp.
    Aklımı kaybettim , seni sevdim hemde çok
    Islık çalarak geldin
    Gecenin ölümcül ışığı tarafından kamaştırıldı
    Hayatı sevecekmisin yoksa geçmesinimi bekliceksin?
    Dumanlı gecelerimizden, neredeyse bir şey kalmadı
    Sabah sadece küllerin kaldı
    Hayatın baş dönmeleri ile dolu olan bu metro
    Gelecek istasyonda ,küçük avrupalı
    Elini koy, kalbimin üzerinden in
    Gecenin ölümcül ışığı tarafından kamaştırıldı
    Ucunda elle son bir tur
    Siyah beyaz sokaklarda yüz sene bekledim
    Islık çalarak geldin


    http://www.youtube.com/watch?v=KDcgOpUp2nc
  • 04-02-2014, 01:19:05
    #2
    zaz, bayılırım,

    http://www.youtube.com/watch?v=uOYiPoWtL6c


    Zaz - Historia De Un Amor
  • 05-02-2014, 21:52:47
    #3
    bunu da dinleyin bence,


    http://www.youtube.com/watch?v=Rj5KA26EtNE

    Coeur de loup

    philippe lafontaine