Emre Aydın Eylül Geldi Sonra - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Emre Aydın Eylül Geldi Sonra
3
●
700
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanat
Emre Aydın Eylül Geldi Sonra
25-11-2013, 00:23:48
#1
Meryemce
Üyeliği durduruldu
İlk albümünde şanstır dedim, 2. albümünde yok artık dedim.
3. albümünde Aman Allahım diyorum.
İnsanı bambaşka bir dünyaya götüren 3. albüm eylül geldi sonra'nın teaser'ı çıktı.
3 gündür duraksız dinliyorum
http://www.youtube.com/watch?v=Zihp7yvpLuI
25-11-2013, 21:04:49
#2
trvendetta
Son iki saattir sürekli tek dinlediğim
http://www.youtube.com/watch?v=0PiyxpHUiKs
25-11-2013, 21:21:32
#3
karakter
Arkadaş bu herife hangi hatun "adam olmaz senden" dediyse çok fena koymuş ya
al albümünü 70'lik ayranı bitir o derece
26-11-2013, 22:01:44
#4
MasterUnion
karakter adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaş bu herife hangi hatun "adam olmaz senden" dediyse çok fena koymuş ya
al albümünü 70'lik ayranı bitir o derece
Öyle bir olayı mı varmış?
Bu arada ilk çalan şarkı sağlama benziyor. Ne zaman gelir acaba piyasalara?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler