Seni seviyorum meleğim.Çünkü biz belki belediyenin herhangi bir memurunun vermiş olduğu yetkiyle birleşemesekte, hep aile kurabileceğimize inandık ve halende inanıyoruz.Sadece aile kurabileceğimize inanmıyoruz, birbirimize inanıyoruz. Gözümüz kapalı güvenmiyoruz birbirimize, "kör" gibi güveniyoruz ...

Seni seviyorum HER ŞEYİM. Her şey bir anda oldu aslında . Çünkü aniden sevdik birbirimizi.Sanki yıllardır tanıyormuşuz da birbirimizi, yıllardır bekliyormuşuz gibiydi. Herşeyim oluverdin bir anda.Herşeyin oldum.Her şey herkes oldu, sıradan oldu benim için, "sen" dışında. İkimiz dışında. Biz dışında.


Ufak ufak denemeler
Yorumları alabilirim