Seni seviyorum HER ŞEYİM. Her şey bir anda oldu aslında . Çünkü aniden sevdik birbirimizi.Sanki yıllardır tanıyormuşuz da birbirimizi, yıllardır bekliyormuşuz gibiydi. Herşeyim oluverdin bir anda.Herşeyin oldum.Her şey herkes oldu, sıradan oldu benim için, "sen" dışında. İkimiz dışında. Biz dışında.
Ufak ufak denemelerYorumları alabilirim